May 7, 2010

  • ...完了吧,如無意外。

    終於都叫正式考完啦~~ =]]]

    想...
    想休息
    想有錢去旅行
    想同朋友仔去日本
    想搵人同我香港一日遊
    想有人同我一齊瘋狂購物
    想有人陪我發癲
    想打牌

    想.....
    想拍拖...?!
    更想找一個愛自己的 人...?!

    好似想做好多野~~
    但通通都好似做唔到...

    算喇~

    幻想總是美好的。
    然而,

    現實總是殘酷的。

    我 想要的,不會得到。

    謝謝你,讓我愛過你。

Comments (1)

Comments are closed.

Post a Comment